Teendők akut derékfájáskor

Ebben a kisfilmben összefoglalom, milyen gyógytorna gyakorlatokat érdemes kipróbálni akut derékfájdalom esetén.

Az, hogy kinek melyik gyakorlat jó derékfájáskor függ attól, hogy milyen típusú az éppen aktuális derékfájdalma

Ez a kisfilm a leggyakoribb típusú (posterior deregment) fájdalmak esetén válik be.

Mit gondolsz, másnak is segítene?
Küld el neki!

Skype
Email
Telegram
Facebook
Twitter

A film a leggyakrabban előforduló derék fájdalom típusra alkalmazott első három McKenzie gyakorlatot tartalmazza.

Megpróbálom érzékeltetni, hogy a McKenzie-féle torna gyakorlatok mennyire összefüggnek a tünetek pontos megfigyelésével. 

A gyakorlatok sablonos elvégzésénél fontosabb, hogy megértsük mikor, melyik gyakorlat az adott esetre a legmegfelelőbb. 

Ezek a tanácsok és gyakorlatok az egyik leggyakoribb típusú derékfájdalom esetén sokat segíthetnek, de sokféle derékfájdalom létezik. 

A McKenzie módszer hivatalos neve Mechanikai Diagnózis és Terápia. 

Pontos mozgásvizsgálat alapján csoportosítjuk a különböző típusú betegeket és megkeressük mindenkinek a megfelelő gyakorlatokat.

 Ha bármilyen kérdése van írjon nyugodtan!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x